She walks in beauty

这学期的一切奇怪情感 可能再痴心也不会那么天真


老师是很好的人 真的太好 从内到外


她说她猜到了我喜欢女生


她说她知道我状态不好 甚至抑郁


更重要的是 她准确的判断了这份感情----情感寄托


她说希望我快乐 为自己而活


遇到喜欢的人时 不留遗憾


其实 我撒谎了


我说我对您的情感不是那种喜欢 不敢让您误会


其实我也不知道 或者都有掺杂吧


那么美好有趣善良坦诚的人 怎么可能不喜欢呢


 她说  渡人亦渡己


我无法用言语衡量这顿饭的复杂心情


情感错乱与无尽感激


我会好好多读书


我会尽可能多聊天


我会年轻多出去闯闯看


我会夺取尝试争取自己的喜欢


如果能再遇到合适的像您一般美好的女孩子 


我会成为配得上的人


我想 能在不如意的大学遇到这么好的人


真是难得的福分


我说了一句特别真诚的话


看到您 就觉得整个世界很美好


She walks in beauty,like the night


of cloudless climes and starry skies:


And all that's best of dark and bright


Meet in her aspect and her eyes:


Thus mellow'd to that tender light


Which heaven to gaudy day denies.


One shade the more, one ray the less,


Had half impair'd the nameless grace


Which waves in every raven tress


Or softly lightens o'er her face;


Where thoughts serenely sweet express


How pure, how dear their dwelling-place.


And on that cheek, and o'er that brow,


So soft, so calm, yet eloquent,


The smiles that win, the tints that glow,


But tell of days in goodness spent,


A mind at peace with all below


A heart whose love is innocent!


评论
热度 ( 2 )

© WinG仔 | Powered by LOFTER